vända på en 5 öring

gick till jobbet inatt som vanligt, allting stämde och jag blev klar
oväntat tidigt. svängde förbi hemma för att säga hej innan jag åkte till
emmie för att kolla Sally och sova.
vaknar 3 timmar senare kallsvettig, sprängande huvudvärk och med en mag ont
som skulle göra födseln i alien avundsjuk.
hur kunde det gå så här?
jag som mådde så jätte bra för bara några timmar sedan?
nu spyr jag som en fontän och kämpar med att kunna äta en sketen brödsmula....o_0

fick ringa Irene och be henne hitta en vikarie åt vikarien.
så jag får natten på mig att bli bättre.
det blir sängen för mig DIRR


Kommentarer
Postat av: desi

men uuuusch. det låter sådär mysigt. jag ringer och tittar till dig eftersom vi ringde om varandra här om dagen;)

puss

2010-03-25 @ 12:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0