sol


hallåja! sa solen och tittade fram bland molnen och har lyst
över oss i två dagar nu. Jag och henke drog upp till billingen och grillade igår.
as gött. elden letade sig sakta genom snön ner mot marken.
vaniljbullar, kexchoklad,varmchoklad och grillad korv..mmm me like.

Jag avslutade även mitt projekt igår som jag sedemera skall räcka över på söndag.

kollade även på house igår och kom fram till att serien har blivit tråkig.
och förutsägbar. så jag nobbar nog den tillsvidare.
inte nog med att jag stör mig på att house själv har spelat
en av de där totalt "dum" klassade tjuvarna i den otecknade
101 Dalmantierna. så för mig vart han stämplad redan där.

Gick upp tidigt idag och åkte bort till Åsa.
fixa i stallet och red. känns bra att ha något annat att göra.
Inatt blir det första natten själv på distriktet. får se hur många lådor jag
kommer missa bland all den här snön.
wish me luck.

väntar på att henke ska ringa så vi kan dra och gymma lite.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0