skinande vår




solen skiner, ån är översvämmad och snön försvinner i ett makligt tempo.
igår såg jag tranor på gärdet.
och idag skjuter de vilt på övningsfälten i skövde.
de har hållit på hela dagen, ammunitionen verkar aldrig ta slut,
det gör att man tänker tillbaka på hur man haft det
de gångna året.
Plus att det gör mig lite avundsjuk för jag vill också skjuta :P

sitter och funderar på om jag ska åka med bror ner till
Elmia nästa helg. kolla på bilar!

Jag ska hamstra upp ett lager av gamla högskoleprov, korsord och synonym böcker
så jag kan öva upp lite ordförståelse.
Då jag blivit kallad till svenskprov hos polisen.
Det känns spännande, ett steg närmare yrket som jag vill jobba med :)

våffeldagen i dag. får se om man äter nån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0