goa lördag


( DU vet att hämnden är ljuv.....)


Lördagen so far har gått åt till att jobba, sova, gå på stan lite me spanky, rida hos anette
och tvätta bilen.
vad som väntar nu är krubb, sen blire godis och AS goda muffins, som jag och sara gjorde igår.
fram med ost och kex, och bara slöaaaaaa.. och så klart ett P-rör me trocca.
sweeet.

på jobbet gick rutan sönder så jag fick åka med rutan halvt nere
under de cirka 3,5 timmarna det var kvar av rutten.
good damn is kallt +att det blåste orkan ute. haha tidningar bara flög iväg.
blir jag sjuk vet jag varför!
Jag räddade en stackars reklam utdelare mitt ute i ingenstans.
han hade kört fast i den moddiga snön. och det bästa var..
han hade suttit där i nästan 2 timmar, haha stackars..
han berättade att han började tidigare än vanligt för det var så mycket
att dela ut.. men det hade han ingenting för.

en komentar till bilden:

HAHAHAAAAAAAA!!!!!
you sneaky bastard.<3



Kommentarer
Postat av: desi

hahahahaha. jag är så kung!:P

2010-03-21 @ 17:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0