för att jag hatar en del


jag är en sån där person som aldrig riktigt lyckas bli arg på så många saker,
eller irriiterad eller förbannad. ja ni fattar!
Men fan ibland går det riktigt illa.
lite som igår ungefär. när jag höll på att bli påkörd i en rondell.
*"¤&%#£$¤"#"
jävla idiot!!!
fuck you fingret gick varmt samtidigt som stora paddor hoppade ur min mun åt
aset som körde den andra bilen. (hat objekt)
en del tror tydligen att när en rondell som är full med metersnö och skymersikten..
jag men då ska man bara gasa på och chansa. och skita i väjningsplikt..
F*TTA!!
jag citerar en låttext

" I hate you so much right now!!"
DU som körde den där gröna SKIT FULA bilen!!

*suck*

Nog om det!
över till något roligare
I veckan har jag investerat i två par ny stövlar :)
me like




Imorgon blir det dop ^^
och ikväll chill-pill !

jag var inne och kollade på texas steakhouse menyn.
BIG MISTAKE! nu vill jag inget annat än att dra dit å käka.
får se hur det blir med den saken ;)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0