bara därför

bara för att jag vet att jag kunde

såg jag en bild som denna och tänkte att jag skulle pröva mina nya tusch-pennor
och göra en s.k fan-art. Tjejen kommer från Bamboo blade.
blev ganska nöjd faktiskt.


Idag fick jag ett gulligt sms av Sara ^^
vilket gjorde mig ännu mer pepp inför lördag, då de blir
YEAH FEST!

Efter jobbet åkte jag raka vägen till Anette och hjälpte med att lasta max och zakano.
åkte ner till grevagården där Anette skulle rida lite.
undertiden hjälpte jag till i Åsas stall och träffade en trevlig Rebecka.
jag hoppas vi ses igen.

jag fick även samtal från Irene och hon sade att jag iaf skulle jobba
fram till den 9:e april. gött mos
money moooney.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0