away snow...awayyyy



tjoobreee
Nu vill jag verkligen att snön den ska väck.
så i kan ta å göra lite mer utomhus aktiviteter utan
å förfrysa fingrarna eller att bli blöt.
känns som att det är på gång , då jag höll på å slita ikull på isen.
good damn man tar i med muskler man inte visste finns.

Jag ser framför mig den sommar vamra kvällen, man sitter me groggen
och grillar steken och grillspetten, solen om sakta går ner över berget..=P
sweet..

Ahh, lördagen var succé
massa gött fölk, badtunnan som var perfekt varmt,
stjärnklara natten, ölen,musiken, stämningen.
Det gör en gärna om igen=)
Jag passade även på att köpa på mig ett vitt vin, jag stod där bland djungeln av
viner på systemet, och kännde mig ganska vilsen?
vilken är god? vilken är äcklig? slutade med att jag bara tog en.
och sicken tur, de va nog de godaste vinet ever.
och kvällen var och förblev totalt fulländad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0