long time no C


haft lite fullt upp det senaste.

Nu när äntligen hostan och halsen lugnat ner sig sådär en vecka innan
alla testerna så passar det bra att man vaknar upp
med svullet öga och har jätte ont!
WTF?
är jag dömd till att aldrig få må 100% bra?
alltid är det något som ska spöka.
har jag en förbannelse som vilar över mig?

i slut ändan kanske jag kommer se ut som bläckfisk mannen i
pirates of the carribian?

___________(-.-')_____________

lite ljus i dessa dager är att studenterna ploppar
upp lite överallt, min kusin Mikael och Sara tar studenten i år
tänk vad tiden går?

3 år
har gått sedan jag själv skuttade runt full på ett ihopsnickrat flak.
och henke oxå, får vi inte glömma. =)
vad ska jag göra utan dig din fula lilla fisk<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0