bra dille


I lördags när det var som varmast i landet
jobbade jag och sålde glass för ca 20 000
*klapp på axeln* bra gjort malin =)
men det var sveeeettigt ;P man hade ständigt ett sug på att
 hoppa i alla pooler man körde förbi.
(tur att man har glass i bilen)

anmälnings avgiften till Hjo folkhögskola
är betald och den 23 augusti börjar jag skolan igen =)
en 1 årig polisförberedande uitbildning
hoppas de har plats för mitt önskemål att bo på internatet.
då kanske jag äntligen kan få lite folk runt om kring mig.
det har kännts så övergivet sedan man lämnade logementet
och alla bus och upptåg men hade där.
någonstans hoppas jag väll på att det kanske blir något liknande, men
inget kan komma inärheten av det goa man hade då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0