mitt framför näsan


jag förstår inte vad alla snackar om?
vad hände med den globala uppvärmningen och ändringen av
golfströmmen?
jag tycker minsan inte att det verkar vara varmare här inte.
kallaste vintern EVER!. men vad vet jag??
Jag har ju inte levt så länge än.

sitter nu framför datorn och slafsar i mig min smoothie gjord av bland annat banan o jordgubb.
lyssnar på blackparade -my chemichal romance, som enligt henke är världens mest EMO-band?
den är uppiggande. Jag kollar tåg och alternativa resmöjligheter up
till Umeå för att hällsa på goa Julia i några dagar. Ska höra mig för
om jag inte kan få låna en bärbar DVD-spelare, jag antar att det blir några
timmar att slå ihjäl innan man är framme.

Henke inspirerade mig till att dra ut och springa idag.vilket jag
är välldigt glad för. jag får erkäna att "springa" har jag inte gjort på
ett tag. det var på tiden. har bara dratt till gymmet och ojjat mig.

och SEN har något ofattbart hänt.
Jag har ÄNTLIGEN hittat mina nycklar!?!
jag vaknade i morse och tänkte, äh men va fan där har jag ju inte letat.
japp där låg dom, mitt framför näsan, i min sommarjacka
som jag så fint hängde undan när vintern kom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0