kall dag i dag


här följer dagen i stort:

vaknade runt 9 ringde till jenna tjöta en halvtimma kom överens om att
ses vid 11 berättade även om mitt utbrott på cd-spelaren.
. somnade om och gick upp nån gång efter 10.
käka ett ägg slängde håret i toffs (då ja inte hade tid att fixa det)
drog in till stan mötte upp jenna och de andra 2 filurerna
drog en runda i bowling hallen, gick sedan och käkade på
Riviera. pasta med fläskfilé. gott!
skjutsa hem jenna och väl hemma satte jag mig vid mitt bökiga skrivbord
och fick för mig att försöka mig på att få lite ordning.
slängde några oanvändbara pennor, sudd som blivit gamla. några fula
skisser och fram med pennvässaren.
över 200 pennor senare orkade jag inte mer.
gick ner till TVn och kollade på liftarens guide till galaxen.
efter den och LA ink lyckades jag fösa bort bror från datorn.
han ränner runt som en råtta och undrar när vi ska köpa en bil tillsamans.
i sinom tid som vanligt svarar jag.*suck*
nån gång i framtiden när man har pengar.

du vet. Ibland önskar jag att jag bara kunde åka iväg nånstans.
bort från sverige. göra nått annat. det är ett sånt jävla tjöt om att
planera sin framtid. en plan som man ska följa till punkt och pricka..
jag börjar tvivla lite. snegla åt andra håll...men ja vette tusan..

I've only got ONE life..Man kan göra vad man vill.
----så länge man har pengar--- (-.-')


med risk för att detta inlägget kommer bli långt, tänkte jag även
filla you in.

Jag har gjort en haircut. så nu ser de lite bättre ut på hövet.
jag har ytterligare för 100-de gången pressat igenom örhänge i mitt öra.
den jävlan ska alltid krångla och växa igen. alltid lika ont varje gång.
jag läste ut en 630 sidig bok på mindre än en vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0