Jag har ett ÄGG till pojkvänn



Mycket riktigt.
Min pojkvänn är ett riktigt jävla dumt ÄGG!!
av 6 möjliga ägg varav TRE hela försök lyckades endast
2 ägg komma skinande ur stekpannan.
på 3:e försöket. och då var det ändå jag som fick steka dem
HAHAHAAAAAA
hur sämst får man bli.
Jag får nog utbilda honom i hur man steker ägg.
haha. men jag tycker om honom så mycket i alla fall xD

Nog om det. jag red ut med Jenna penna i går barbacka
för första gången på JÄTTE länge.
och det har satt sina spår.
en grotesk träningsvärk i rygg och ben haha..I can¨t move.

hemma händer det grejjer. vi har köpt en ny säng som morsan kan ligga i.
jag får morsan och farsans jätte lika säng.
och vi slängde soffan på tippen och köpte in en ny soffgrupp.
allting börjar sakta återgå till samma vardag som för typ jätte länge sedan.

jag ringde runt till massa företag idag men inte en jävlel nästan
kunde ta emot mina samtal för de hade JUL LEDIGT..
och så blev jag sur.

det jag vill allra helst just nu är att ha en egen lägenhet.
eget jobb och egen egen egen..
bara vara egen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0