istället



eftersom det gick så dåligt att springa härom dagen
så gick jag och gyma istället,.
Det gick definitivt mycket bättre. och jag blev på lite bättre humör.
brorsan var med och "pumpa" massa haha. Gud vad glad jag blir
när han oxå vill hänga med. (äntligen efter massa tjöt i typ 2-3 år)
han är ta mej fan otrolig. har tar 100kg på den där jäkla "rodd-liknande-maskinen".
själv orkar jag bara 70 kg.
Har gått ut och lämnat CV till lite företag. och det verkar som att
det verkligen inte finns NÅTT! Men jag är ute och letar iaf.
Fått nummret till Åsa som jag ska ringa innan jag drar till solen.
om vi kommer överens och jag lyckas hitta en billig bil så kommer
 jag att må så betydligt mycket bättre. då jag får spendera mina dagar tsm med
hästar =)
Jag skall även slå en signal till Numela min gamla hovslagare
och be honom ta med mig ibland när han åker ut.
så jag håller tappsko grunderna vid liv.




Kommentarer
Postat av: milbers

biffarnas biff är duuu!! :D

2010-02-14 @ 21:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0