I-landsproblem

NEJ JAG ÄR INTE DEN SOM TAPPAR HUMÖRET VARJE DAG!!!!





jag har bildat mig ett jävla i-landsproblem.
jag får ta mig tusan brytet. fan dampar loss på
vad som hellst snart =(
jag blir så jädrans frustrerad när inget går som jag vill och allt
bara fuckar upp sig. har väll bara dåligt blodsocker så här på kvällen men AAAHHH!!!
varför!
varför! varför!
ska inte min helvetes jävla apparat INTE fungera som JAG vill?
inte nog med att jag går och tar in min CD-spelare från
garaget 1000 ggr, det slutar ändå med att den ALLTID hamnar där ute!!!!
dammar sönder och åker i det där dumma golvet..
så NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
den vägrar spela cd skivorna jag matar in i den jävlen.
jag ber inte om mycket och när jag väl ber om det minsta
som att bara få lite trevlig musik för en enda jävla gångs skull i mitt lilla rum så
NÄ!
inte ens det. *suck*
blir rastlös och det bara kryper i kroppen på mig....=´(
NÄ NÄ NÄ!
nu äre jag som skaffar ett jävla bombnedslag till CD-anläggning.

och föresten vad är det för jävla talle gren som ekorren hoppar ifrån?
han sitter ju i en gran? vart kom tallen ifrån?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0