Guleböjj





ja men visst! idag har jag lagat as god mat bestående av Enchiladas!
otroligt bra för magen. Min kusin Victoria kom över en sväng idag
så jag passade på att ta med henne och handla lite. Det är sjukt vad hon
pratar haha! men är man så go som henne gör det ingenting.=$
vi spelade yatzy (jag loosa) och så spela vi lite piano.
hon är typ som jag, lyssnar ser och lär. As bra då kan man lära
henne hur lätt som hellst.

Morsan hände med till gymmet idag och passade på att göra hennes
övningar som hon fått från sjukgymnasten. Sen ville hon till rödakorset och kolla på grejjer.
då passade vi på att ta en kaffe och kaka för endast 10:-. kanske borde gå dit och
fika oftare bara för att det är så billigt. påtår var gratis haha.

har suttit och sorterat all min post som jag fått det senaste, och kollat igenom mina
försäkringar och A-kassa regler och grejjer från försäkringskassan.
så nu är jag minsann påläst på det jag behöver kunna och veta =) 

Och brorsan har väll äntligen kommit till en liten insikt att han måste göra sig av med
alla sina bilar som står och tar plats på gården. Han och pappa har precis satt
upp en bil-lift i garaget så nu ska det väll bli fart på bilarna. (han kan behöva sålla lite)
haha ja menar värt att ha typ 6-7 bilar som inte funkar ;P.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0