Bahltazar



Idag har jag varit på Bahltazar med victoria och mamma.
Det var jätte roligt. Man fick ränna runt där inne och kolla på massa olika
roliga grejjer. Gå in i kolsvarta rum och känna sig fram och gå in i ett
enormt hjärta och kolla hur det såg ut med klaffar och sånt från
insidan. Fick även reda på att ett häst hjärta var lika stort som en
BASKETBOLL!!! Det visste jag inte. Det är ju enormt.
kolla på massa rymd grejer. och smaka på en äcklig grej från england.
kommer inte ihåg vad det hette men det va Inte gott.

Har börjat fixa lite med packningen som ska vara färdig i kväll.
tomorrow night is the night.

Dann könnte ich und mein butcho zum den strasse im Sharm el shiek gehen.
Sehr toll.

måste öva upp tyskan igen.. ser ju ut som skit.. var ett tag sedan man använde sig av den.
kan ju köpa en såndär lyssna på CD- och lär dig. haha.

Snö var det här tydligen. och mer och mer lär det bli.
tror att många överdriver när de kallar det "varga vinter"
vadå? bara för att vi inte haft nån vinter här nere och när det väl blir det så
behöver väll inte alla gå i taket för det.? eller?
konstigt.
man kan väll glädjas åt en fin vinter för engångs skull.


Kommentarer
Postat av: Jullan

Du passar ju verkligen på att åka bort vid rätt tillfälle. Men vilken klenis du verkar va som inte utmanar ödet och cykla i detta väder, jag cyklar alltid:P Jag får önska dig en trevlig resa och se nu till att njut ordentligt kram kram

2010-01-27 @ 17:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0