Um die ecke steht ein grün Auto



Nu har jag för första gången i mitt liv
investerat i en alldeles egen bil.
jag är nöjd och hoppas att den kommer att ge mig många
finan minnen. och framför allt att den inte kommer att krångla.
+1 vuxen poäng till mig!
jag kommer att fundera ut ett passande namn till den inom en snar framtid.

detta inköp gjorde mig kanske lite väl mycket bankrutt MEN nu kan jag
ta terräng hur mycket och hur länge jag vill.
så slipper jag heeeela tiden låna mor å fars bil.(som inte alltid är ledig)

Dagen idag spenderades i garaget tsm med bror för att meka ner
en 740 automat låda + avgasrör. denna 740 skall byta och bli Manuell.
(så småning om)
vi gjorde en deal jag och bror, jag hjälper han och han hjälper mig. sweet.

och några kilometer bort hörs ksp58 och andra vapen smattra.
regementet kör hårt ute i snön med de värnpliktiga ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0