kreativitet heter det va?



Hej på dig du som läser detta!

Iförrgår tror jag? så fick jag ett litet ryck, och dampade loss totalt.
Tisdagen vill jag bara radera ur mitt liv, (den dagen har aldrig funnits)
onsdagen däremot infann sig äntligen en känsla som varit
spårlöst försvunnen en tid ur mitt liv.
i alla fall sedan nyår :)

säger man urge (ördgje) på engelska?
ialla fall I had suddenly an urge to make a painting =) yaay
den blev dock inget märkvärdigt.
och dum som ja va målade jag i oljefärg. så det tar 1000 år innan
färg-fan torkar haha.

vet inte riktigt hur jag ska gå vidare med tavlan än. eller om ja bara ska låta
den vara som den är.

Vill att vårens ska komma med alla sina fina blommor och den varma solen.
höra de kåta fåglarna sjunga. visst de låter fint, men dom busarna är ju
bara ute efter 1 sak hahaa =)


Kommentarer
Postat av: Big Bark

Den blev snygg ju ;)

2010-02-14 @ 22:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0