jag vill ha sommar







Jag vill ha sommar så jag och Henke kan dra ut och paddla och campa <3

I natt på jobbet tappade jag bort min absoluta favorit-älsklings mössa =(
hur ska jag någonsinn kunna hitta den igen?.
det ligger någonstans i kanten av någon väg,
av det stora hela tar det ca 4 timmar att köra hela rutten så chansen att jag
hittar den är ganska minimal *snyft*
hoppas att någon hänger upp den synligt.

Brorsan fick fnatt och köpte en 47 tums HD-TV för en sisådär 8-9000:-
ja ba, WTF!! where tha hell did you get that money from?
sneaky bitch!
Jag vill oxå ha en baota HD-TV, Jag vill oxå ha en DIVAN-soffa,Jag vill oxå ha
en massiv ljud-anläggning.

" Jag vill bo i egen lägenhet tsm med Spanky! "


Nu får det bli ändring på den här skiten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0