Is there anybody out there?


Igår byggde jag, henke och victoria lite snögrottor och gångar.

och idag sände jag iväg ett meddelande med en ballong.



"Ring mig" står det och mitt mobil nummer



nu får vi se vem som får den?
om någon hittar den alls?



här är en av ingångarna på våra tunnlar som vi byggde.

har så fruktansvärt ont i nacken och ryggen, hoppas det försvinner snart.
sov jätte dåligt i natt. jag har två hypoteser.
ett: jag var ute i snön och grävde hela dagen och blev kall.
två: sov med helt fel kudde och bara helt fel med allt.


Jag har även gjort ett försök till att få jobb idag. ringt runt lite och
åkt runt och hejjat på några och lämnat CV.
Ett ställe jag verkligen hoppas på är Hemglass ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0