I <3 U

hittade den här bilden, som kunde symbolisera mitt glada humör.
.
och i brist på fungerande transfer-system mellan minnepinne och dator
som gör att jag inte får in några nya bilder på datorn.
.
Igår var det Alla hjärtans dag <3
jag och spanky tillbringade dagen uppe i storstaden
med att äta gott, fika gott, och kolla på
avatar 3D och moffa godis och dricka. Med andra ord en riktigt lyckad och rolig dag =)
hade tur med biljetterna då vi chansade på att få bra platser på de reservationer
som inte hämtats ut. och BINGO!! bästa platserna ever :)
.
.
idag däremot vart det en soft dag.
gick en timmes promenix me mor på morgonen
och vid 12 drog jag å brorsan till gymmet.
nu har jag suttit vid datorn nån timma och febrilt letat efter
en bil som jag är i 100% behov av just nu.
men det där med sinande pengar gör inte saken lättare.
.
åka till anette imorgon
och Åsa på Onsdag.
blir bra det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0