sommar frågetecken


vart har sommaren tagit vägen?
vi är redan inne i augusti och denna sommaren har liksom de två tidigare
bara flygit förbi, utan någon direkt ledighet.

nu är det bara två veckor kvar på jobbet.
har jobbat på hemglass sedan i slutet av maj
och nu är det snart slut. känns både bra och dåligt.
synd att sluta nu när jag kommitg in det.


ibland undrar jag om jag kommer att hitta jobb som
alltid involverar  att jag måste köra bil?

tidningstjänst
"fordonsförare"
hemglass förare

vad blir nästa kan man undra?
fast det kanske är bra, då vet ni vem ni
ska ringa om ni behöver en förare :)

måste erkänna att under denna sommaren
och alla timmar som jag spenderat i bilen tilsammans
med min nyfunna vän radion så har jag motvilligt fallit för
P3!
humor himlen och kyss min plysh är de jag ser fram emot
att lyssna på mest under dagarna.
så fungerar kanalen preciiis överalt.
vilket inte ex mixmegapol gör
så är det inte lika jobbig reklam :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0