bakhåll?



kamoflerad, väl prepparerad med avlyssnings-mekanik samt 100Megapixel kameror, med nightvision, mitt special tillverkade miniatyr flyg fastspänt runt midjan, inleder jag mitt spaning uppdrag. det går oväntat bra. informationen bara väller in.NEJ bak håll! fort måste dra mig till baka, jävlar hamnar rakt på fienden som mosar kulor på mig, mitt flyg fungerar till 42% pga av skodorna brån kulorna, jag försöker ta mig bort, känner hur kroppen sakta domnar bort. Ett hus! ah, når bara till kanten på taket, kravlar mig upp, spänner loss mig och plockar upp min mini dator i med usb:n och skickar iväg all data till GFF:s högkvarter samtidigt som jag skickar i väg en HG.... sen vaknade jag av att mobilen ringde..


typiskt när det var som mest spännande..
Men det var nog lika bra. skulle nog blivit game over för mig haha


Är hemma från jobbet idag, så dåligt väder ute så det blir ingen direkt
försäljning om vi skulle ge oss ut.

¨
då Passar jag på att dra till gymmet
och sen träffa maria som äntligen kommit till skövde för en visit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0