sväva fritt


Dagens citat
"Hjulet snurrar men hamstern är död!"






solen skiner och vinden blåser.
Det är en perfekt dag för att flyga drake.
Tänk om man som draken kunde få lämna allt besvär och bara glida på strömmen av
luft, hur skönt vore inte det.
upp, ner, hit och dit, en volt där och cirkulärt betrakta värlen från ett
annat håll. Ja som sagt lätt att dagdrömma nr man väll tagit sig
ut på fältet, med den varma solen i ansiktet... :)

mor har kommit hem nu, äntligen. det är skönt att hon är hemma igen.
i morgon bär det av till anette för att göra stall sysslor, och även
en sväng till bibblan för att lämna böcker jag lånat.
väntar ivrigt på svar från intervjun jag hade i fredags.


Kommentarer
Postat av: doris

du är ju sååå mysig! jag saknar dig och nu ska jag stämma dejt med dig;)

2009-10-27 @ 17:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0