JA el. NEJ !?




Dagens Citat

 " I love the smell of Napalm in the morning"



Jag var ute och surfade på tekninkens vågor i landet youtube
då jag plötligt såg ett ansikte jag kännde igen..
vem kunde det vara om inte..

Löjtnant Andersson




må denne stridstokiga filur vara skådis?
mjaa men en himmla bra look-a-like om inte annat.
han kanske borde satsa på röd uniform istället :)


                                                                    



som så mycket annat här i livet styrs man av ett evigt ältande av
JA el. NEJ
tyvärr fick även jag idag ett sorgset nej från claes olsson =´(
Men inte deppa... Jag blev glad igen då jag fick leka fotograf
och ta många fina kort på martin och carro med deras kommande sötnos.
i november är det sagt.. ja det är inte långt kvar..

samtalade med Öller idag =) då blev jag ännu mer glad..=)=)=)


tills vidare......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0