Flash back!







Åkte upp till billingen nu i morse och skulle promenera en sväng.
jag möttes av snö fall och små smurfar med gröna mössor... ja där uppe var jag inte
ensam minsann. En HEL pluton iklädda snabba blå och baraklava stod och huttrade i blöt snön som föll
över dem. Det såg ut som att de skulle ha en HEL härlig dag ute i höst/vintriga naturen..
Jag betraktade dem och fick flash backs! Jo rå jag visste allt hur det känndes att
bli uttvingad i regn och slask för att bli blöt kall och sedan få förkylning.. åjo...
jag avundas dem INTE!!..

Men ändå befinner sig även jag där uppe i snö slasket och promenerar..hmm..
men nu gör jag det för egen vilja.
en sväng till gymmet senare gjorde dagen.. så nu kan ja slappa ;)

Mor kämpar på nere i gbg, det går långsamt..Men hon får kanske komme hem på söndag el måndag.
kämpa på morsan =) vi väntar här hemma på dig



Kommentarer
Postat av: desi

hahahahahah.Lorre har en blogg!! yeah, feeeest:)

2009-10-17 @ 09:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0