Time Warp


Dagens citat

" It's always cloudy except for when you
look into the past"



igår kväll när jag skulle sova fick jag för mig att kolla in
 kalendern i mobilen. då gick det upp något för mig!
Tänk vilken enastående time warp vi har i våra mobiler.
jag tryckte nedåt och dagarna..månaderna.. åren

___bara flög iväg___

jag släppte trycket och hamnade på 26 Juli 2022

26 Juli 2022
vad kommer jag att göra då?
vem är jag som person just då?
vad skall jag ha upplevt innan just det där datumet?
vilka vänner skall jag ha fått och mist genom åren?

jag tryckte uppåt och efter en stund släppte jag.
3 Mars 1923!

vad hände då? tänk om jag levat då istället?
vem levde istället för mig då?
hur långt tillbaka kan man gå i mobilen?
hur långt fram?
kanske ända bak till år 0 eller längre.
Jag insåg mina begränsningar då jag låg där i sängen och
det fick bli ett framtida experiment.

nånting annat som jag kom att fundera över var
att fram till idag har jag
vandrat här på jorden i ca 7 682 dagar!
och när jag går i pension vid 65 har jag gått omkring här
i 23 725 dagar.
jag tänker.. 65 ÅR låter beytligt mer än bara
23 725 dagar. Vad ska man göra i alla dessa dagar?








Kommentarer
Postat av: Jullan

Shit Lo trodde att jag hade kommti fel men jädrar vad snyggt du har stylat bloggen. Riktigt fin bild osså. Man blir lite nostalgisk. Saknar dig pusspuss

2009-11-23 @ 17:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0