storstads brud


dagens citat


"se upp för dörrarna - dörrarna stängs"






Japp befinner mig på fridhemsplan för tillfället och laddar inför
morgondagens shopping med lille hanky spanky =)
roland henkes snälla morbror låter oss natta i hans mysiga
lägenhet. han har bjudit på suverän fläsk filé och nu äre dags för
fika iform av gudomlig bulle=)
Regnet gör sig påmint genom dess ilskna slag mot rutan.
det är fotboll på tv:n swe-ita... 1-0 till italien än så länge.
vi får hoppas på det bästa=)

hälsade på lille öller igår;) det var jätte trevligt.
synd att hon kommer att flytta så långt. det går inte lika
lätt att åka och hälsa på denna lilla gosiga varelse då.
men jag får väll göra mitt bästa =)

fika fika fika......

Kommentarer
Postat av: jullan

hihi Lo för det första är jag inte liten och för det andra så tränar du väl på att få i tårna i backen ;))puss

2009-11-21 @ 22:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0