som alla andra


Dagens citat

"If you're going through hell, keep going"




håller på att överföra alla mina bilder från mobilen till
datorn så jag sedan kan bränna över dem på CD.
på så vis kan jag ha dem för alltid.
(så länge inte CDn går sönder)
jag tror jag har över 1300 bilder på mobilen:P
och det är bara i kamerafilen. sen har vi ju bilder och andra mappar.
bättre sent än aldrig.
nu är det ca 13 min kvar av 35 till allt är överfört.

Gick upp tidigt(för ovanlighetens skull) för att hänga med
bror till nån arbets grejj. de skulle kolla hans känsel i fingrana
sen han mosade dem mellan betong block förra året. ONT!!
sen hjälpte jag morsan med diverse grejor,
små städade, började plocka lite i julstöket som ligger i alla
kartonger under trappan.
sen åkte jag till anette och hjälpte henne med hästarna.
vi började sätta igång "sagge" som han kallas.
riktigt trevlig häst. dessa hästar är raka motsatsen till de på K1. haha
SÅ samarbetsvilliga. de gör allt man ber om och lite till :)



tänkte åka hem till henke ikväll. laga nån go mat å bara mysa^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0