sköjj


Dagens citat

"
och på den sjunde dagen vilande han"




Laddar upp en bild som jag skissat på.
blev helt okej tyckte jag ^^




denna filuren kommer från puppet revolution.
han va söt så jag kunde motså att måla honom en snabbis.


Över till senaste dagarna i sthlm.
fick lite grann handlat och det var kul=)
både jag och henke var nöjda med våra inköp ;)
fick även träffa baran och svanberg.
svan berättade då att han skulle ev få jobb, och i dag fick
jag höra att han fått det=) grattis till honom.
och baran berättade att han impulsivt tagit sig
i kragen och hoppat fallskärm :S

på tal om jobb så ringde de från Kick up idag och ställde lite frågor.
och jag ställde frågor tillbaka. hmm..
får se om jag nappar på det. det verkade lite veligt.

Idag fick jag ÄNTLIGEN träffa Lilo.
gud det var för länge sedan vi sågs.
Men det sköna var att det känndes precis lika gött som
vanligt att vara med henne. Vi bestämde att vi skulle
ta en dag och designa våra egna T-shirtar med tryck.

nu blir det över till Helg mys :)


Kommentarer
Postat av: Julia

sv: Tack snälla du :D Kika gärna in snart igen!

2009-11-22 @ 15:18:34
URL: http://juliapysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0