monopol


Dagens citat

"are you talking to me?"


(henkes fina samling)

Ikväll har jag bror å tony spelat monopol..
tony vann som vanligt.
igår spelade vi oxå monopol. han vann
även den gången. vi var även och spelade lite bowling.
Men idag så är gossarna ute och härjar på stan.
Jag nöjer mig med att vara chaffis.

drog ut på en jogging runda idag på typ... mja ett bra tag sedan
har inte velat pga av mina CP hälar =(
så vi får väll se imorgon när jag vaknar om det var
ett smart drag av mig att dra ut och springa eller om jag ska
motvilligt lägga det på hyllan ett tag.
man kan ju cykla istället. inte lika kul dock....

Jaha....vad ska man göra under tiden då?
enligt mina beräkningar skall lär två drummle pöjka
ringa 03:30..
sova kanske?
kolla på film?
såsa framför datorn?
leta jobb?
på tal om jobb så sökte jag ner till göteborg
som amatör skådespelare och statist.
well se about that!  

OH! jag och mor bakade pepparkakor i går!
dom blev kalas goda. (dom som inte blev kolsvarta förståss) ;)

Jag kan ta Malte på en promenad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0