Granna granar


Dagens citat

" I have a dream "





Har kollat på Inglorious Bastards
trodde mer av den faktiskt.
 hey jag är ju inte den som ÄLSKAR just talk no buisness
faaan va dryg den var. i mina filmer ska de vara action pang pang
och det ska hända saker hela tiden.
daem, va långtråkig den var på vissa ställen.(typ alla ställen)
rätta mig om jag har fel så vart de väll han vallentino som gjort den.
han gillar ju när filmer handlar om sin "handling" mer än vad det är action.
mjää..inte vad jag förväntade mig.
ett + för "Brädans" juste dialekt. en sån ska man ha!


idag vaknade drömmen om julen, då jag och pappa
åkte till sommarstugan för att ta ned en envis gran som ville växa på fel ställe.
den tar vi med hem.
nu står den utanför huset och väntar på rätt tillfälle att fyllas med ljus inför julen.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi lo du arbetar flitigt med bloggen ser jag det, me like. Du ska få en överraskning snart pusspuss

2009-11-24 @ 22:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0