nya dagar


dagens citat

"Knut satt vid en knut och knöt en knut.
då kom Knut som bodde knut i knut
med Knut och frågade
"vad gör du Knut?".
"Jag knyter en knut, Knut" sade Knut och
så var knuten knuten"





Så var man 21 helt plötsligt!

Så med nya målar färger och dukar kan jag äntligen
fortsätta fly undan verkligheten och måla lite =)

Har de senaste veckorna fått besök av några
riktigt kära vänner. De förgyllde verkligen mina dagar
här i dunkla skövde.

imorgon fyller bror år!
och det är farsdag!
så det kan bli ibland.

trots nya ilägg i skorna känns mina hälar
 som att man går på glas =(
får väll ge det lite mer tid och se om det blir bättre.

Kommentarer
Postat av: Julia

Så himla fint målat! Blir jätteinspirerad :D

2009-11-15 @ 01:22:49
URL: http://juliapysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0