att se tillbaka


dagens citat

" skål ! "


(2005)

rotade runt bland alla miljontals bilder vi har på datorn och hittade
den här bilden!!! första tanken som slog mig
- åh fan länge sedan man var blond ^^
undra hur man kommer se ut i framtiden ?
andra tanken var
- just det ja jag hade ju en webcam!
MEN den skuvade brorsan sönder och lät den ligga i en låda,
VAD ÄR DET HÄR FÖR SKRÄP! sa morsan en dag så låg den nånstans
utspridd över skövdes soptipp. =/
hmm.. kanske dags att ge igen för gammal ost!
jag kan ju gå ut och skruva lite på alla hans bilar och se vad
som händer haha..


______________________________________________________________________________

nu första andvent vill jag göra en sak....


Skicka en värmande hjärte tanke till en mycket godvän
och hoppas hon har det bra där uppe i himlen :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0