städa?

dagens citat

"mot julen det bär, och i
grisen vi skär"


så här i juletid ska man ju städa. Det är ju allmänt känt.
brorsan har tjatat på mig för att ja bara lånar hans bil hela tiden och bara skitar ner den.
men NÄHÄRU!! vem äre som spiller sprit och snacks i baksätet på
helgerna när de är utgång:P
och vem är det som hamstrar sugrör från Gyllenemåsen?
och vem äre som sitter med skitiga meckar byxor i bilen?
inte äre ja iaf.
MEN
idag var jag iaf snäll och städade bilen.
damsög och allt. Nu luktar den gott igen haha.
det enda som var kvar är utsidan men de får jag väll ta en annan dag.

vad har jag gjort mer idag? kollat på black lagoon och målat lite.
sökt jobb lite här och var i skövde. Men jag håller mina
förväntningar låga.

och en sak till.. Ibland undrar man vilket IQ en del folk har
haha..
damen här under är ju ett ganska bra exempel.
ja mena..även efter 50/50 gissar hon FEEEEELLLL!!! hahaa
vart är världen på väg =)


(bild från youtube)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0