monopol




Har spelat monopol med henke,morsan och farsan.
jag vann överlägset. *glad*
även fast jag lät farsan "inte förlora" typ 1000 ggr :)
kanske borde satsa som fastighetsmäklare.
till kvällsmat hade vi utsökt tacos,
då kom jag att tänka på en speciell kväll under vpl som ja verkligen kännde för att
moffa gött. tortilla chips och dip.. yess d va gött..

Herr Svan är på besök här i lilla skövde, men var lite för bakis för att ses idag HAHA..
så vi ses i morgon ist. =)
har bestämt att jag åker upp på måndag till sthlm för att gå på stan
och kika lite. tar med mig brorsan.

förhoppningsvis på fredag skall jag designa mina egna t-shirtar
tillsammans med Lilo.
har verkligen saknat den människan under det gångna året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0