fredags pyssel


SWEET!!

Idag har jag spenderat härlig tid tilsammans med Lilo.
vi har letat rätt på tyg/t-tröjor för att sedan sätta oss till bords
och dekorera dessa nyförskaffade trasor.
Lilo satsade stort och skulle göra örngott till sina små kusiner,
jag själv var egoistisk och tänkte bara på mig själv.
Jag har blivit lite påverkad av serien Black Lagoon som jag
kollar på för tillfället, och tanken var att jag skulle få till
en bild på "Revy" en av huvud personerna.
efter mycket pill med pennor och dumt tyg som inte ville
sammarbeta så blev resultatet enastående.

Jag blev nöjd

och det bästa av allt...
Det är bara jag i hela världen som har just en sån topp..YEAH  FEST!!!
orginaliteten har segrat

resultatet skymtar ni nedan =)
ursäkta det dåliga ljuset



.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0