atjooo!!

AATJOOO!!!

japp så har man gått och fått en av de hemskaste
nys-attackerna någonsinn.. jag nyser HELA tiden...
och näsan rinner lite försynt.
jag botar mig med naturpreparat och hoppas att morgondagen
inte kommer att gå till spillo pga förkylning.

Jag är dessutom nyklippt och fin inför den stora dagen.
jag vaknade i morse och tänkte daem ja måste klippa mig!
ringde runt till massa frisörer i skövde alla hade fullt
utom en som hade en tid 20 min från det att jag ringde..
wham på med kläderna och dra dit..
jag fick den sista tiden hehe.. Gött!
när jag satt där i stolen och mådde som bäst kom det
titt som tätt in personer som frågade om det fanns nån mer tid kvar. HA!!

nu ska jag gå ut och sätta mig på farstu-trappan
och njuta av solen som sakta går ner över berget.
och vänta på Stigson. Ska bli kul att få se henne igen.
skäms på henne att flytta ända upp till umeå så där haha..
Men hon som älskar jul och snö så vart det nog dröm-stället.

själv ligger mitt drömställe på Nya Zeeland ^^

och på tal om inget så har jag fått en knasig idé.
Jag har fått för mig att nån gång under mitt liv ska jag simma över
vättern. =) jag ska börja från Hjo och simma rakt över!..
nån gång,,,, -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0