Aj!!!

BULLFEST!!!



Idag har jag lyckats med något jag inte lyckats med
på huuuur länge som hellst.
och AJ! det gör ont.
idag var jag på jätte roligt julpyssel hos en kompis bullar och peppar kakor
glögg och julmust. Mat av alla dess slag, jätte gott.
brorsan ryckte med mig på kvällen och bjöd på restaurant JÄTTE GOTT!
jag åt så mycket idag att jag har tänjt ut min lilla magsäck till
bristnings gränsen. ouch! nu vet jag inte vart jag ska ta vägen?
har så ont i magen, men sååå gott med all maaaaaaat!!!
Jag ska nog aldrig mer äta så mycket.
inte på lääääänge i alla fall. Jag lärde mig läxan av att äta
för att det är GOTT! haha..ouhhh..=S


Kommentarer
Postat av: lill-per

najs bild =) älskar den serien

2009-12-14 @ 14:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0